Da da da daaaaa!

Tisdag - Avklarad!

Efter att ha lämnat flickorna på dagis tog jag med mig min mormor och morfar till Sigtuna för att spatsera lite granna..
Slank äntligen in i min efterlängtade butik/handel och jag blev nöjd!
Klev ut med ekologiskt tunnbröd, bakat i uppsala, lite ekologiska citronkakor och en liten energikick i form av choklad, ekologisk.. såklart!
Hade gärna köpt upp hela affären men det får bli en annan gång..

Tog en fika och sen var det dags för jobb!

Idag fick vi också hem ett paket med kläder som jag beställt till Millan.. gjorde ju en upptäckt förra veckan.. min förstfödda lilla bebis har blivit stor! Herregud hon fyller ju 3 ÅR om 4 månader.. det är ju inte riktigt klokt!
Hursomhellst så har HM fått in mycket söta kläder.. nu måste jag bara hitta en höst jacka, till båda! Och jackor är det absolut värsta jag vet att köpa! Antingen så är det praktiskt, men ser förjävligt ut, eller så är dom jättefina men totalt världelösa!
Gillar Pop jackorna.. men jaa.. två stycken jackor för nästan 2000:-.. hmmm.. . njaaäää

Får åka in till huvudstaden och kolla lite granna..

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova.. börjar nämnligen 7 i morgon.. vilket är likamed 6 bussen.. klockan ställd på 5!

Kommentarer
Postat av: Therese

2000kr för två barnjackor, det är ju helt sjukt.. Finns ju billigare till vuxna nästa :O



Åh jag vill till den där affären efter lön, kanske vi borde ta en sväng dit då :D

2009-08-11 @ 22:09:31
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Therese

Vill ha blogginlägg o läsa :)

2009-08-14 @ 11:59:58
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0