Freeedag!

Vilket betyder skoldag för min del! Och idag har vi första lektionen i geriatrik, spännande!

Ikväll ska jag försöka mig på en riktigt köttgryta för första gången i mitt liv.. får se hur det lyckas.. allt hänger på koktiden har jag hört!

Helgen består av jobb.. 8-20:45 både lördag och söndag. Men jag klagar inte, glad att jag har jobb!

Vad Micke och barnen hittar på återstå att se.. det är ju Sigtuna möte i helgen, och märsta dagen (eller vad det nu heter) Hoppas det blir fint väder bara.

Nu är det förskolelämning och sen knatar jag iväg..

adjö


Kött var det här!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det är ju bra att du har jobb..



Men jätte tråkigt att ni inte kan följa med till sthlm imorgon :(

2009-08-28 @ 16:50:59
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0