Fujis fotobok!

Tänk er en alldeles bok, med er egna text och era egna bilder!
En egen bok om dina barn eller kärleken, din bok om sommarnen 2009.
Detta är vad ni kan få helt gratis om ni tipsar om Fujis fotobok i eran blogg.

Fotoboken är och ser ut som en vanlig bok, fast med dina alldeles egna bilder och valfri text.

Genom fujis fotoboksprogram designar du själv din bok, men det finns också mallar som hjälper dig.

Storleken på boken väljer du själv, det finns flera alternativ. Pappret som används finns i två alternativ, antingen det vanliga, lite glansigt papper, eller ett lite mer exlusiva Fujicolor Crystal Achive fotopapper, som gör att färgerna får en annant effekt.



Knåpa enkelt ihop en egen bok om när lillan var liten..

Eller varför inte din alldeles egna kokbok?


Själv funderar jag nog på att göra en liten familjebok.. om hela familjen.

Även framsidan designar du själv..



Jag kommer helt klart beställa måååånga! Vet att detta skulle uppskattas som båda julklappar och present!

In och kika här för att läsa mer! ---->
www.fujidirekt.se/fotobok

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Therese

JAg har gjort en sån bok :)



Tittchi fick en i julklapp med massa bilder på isabell som jag tagit



Hur coolt som helst

2009-08-24 @ 22:27:32
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0