Hjäääääälp maaaammaaa!

Så lät Linnea ikväll när hon skulle sova!
Hon skrek så hon tappade andan och allt var bara totalt katastrof! Snacka om att min mammaroll sattes på prov! Hade god lust att slita upp paketet som vi "gett" till tomten och stoppa in nappen i munnen på henne..

Men skam det som ger sig.. hon somnade tillslut!

Mitt under allt skrikade får hon ur sig -Hjääälpa mig mamma!
-Vad vill du ha hjälp med Linnea? Frågar jag..

Då hörs en röst i andra änden av rummen

-Linnea.. ska jag hjälpa dig?  Emilia låg visst också vaken..

Hoppas natten är lugnt för jag känner verkligen ett stort behov av att sova..


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilken duktig stora syster hon ska ta han om lillan :*)

2009-08-26 @ 01:55:26
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0