Micke har blivit med X-box.. by the way

Yes... så är det!
Det var absolut på tiden, och jag kan med gott samvete sitta och plugga hela kvällarna utan att känna att jag över ger honom totalt!

Just nu är det guitar hero!
Måste väl erkänna att jag tycker det är minst lika kul att spela som honom och var nyss och drog en låt med gitarren..
Sist jag spelade så var jag gravid med Linnea.. nyårsafton för två år sen.. det var betydligt lättare då jag hade en mage att lägga upp gitarren på!

Övning ger färdighet..

Dessutom har vi snart kanal+ här hemma.. skulle visst vara någon bra hockey i höst eller nåt! Jag gillade faktiskt hockey förut.. kanske ska återuppta det intresset!

Nu ska jag slänga mig i bingen.. jobb HELA helgen!

Kommentarer
Postat av: Therese

Guitarr hero är så jäkla roligt

2009-08-23 @ 09:14:14
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0