På riktigt??

Vet inte vad som sker, men jag ska absolut inte klaga!
Livet flyter på så bra utan ljuddämparna (napparna) båda hade somnat utan problem idag på dagen.. och nu ikväll var det bara Linnea som var lite småledsen, men hon var övertrött så jag misstänker att hon hade varit ledsen även med nappen.

Det som förvånade mig mest är dock detta:

Eftersom Linnea var lite ledsen så nattade jag henne i våran säng, så Emilia fick en chans att somna, Micke brukar lägga sig bredvid henne då, men han tyckte att hon skulle somna själv idag.. (detta har hon aldrig gjort förut) Och till min förvåning så säger hon inte ljud!! Först försvinner nappen, hennes älskade napp, och sen får hon somna själv i sitt rum!
Jag säger då det!

Alltså är dag två utan napp avklarad!

Idag har det varit en heldag i skolan.. skönt att det äntligen är igång!
Vi hade också en tre timmars rast mellan lektionerna, så jag hängde på petra ner till smycka där hon skulle beställa ringar till sitt bröllop! ååååååh säger jag bara! Micke fria nån gång!!!!Jag vill ju gifta mig med dig!!!

Den som väntar på något gott får alltid vänta för länge!!

Lite bilder från igår hos min faster!
Obs.. gurkorna har hon odlat på sin ballkong =D


Millis dricker Te för fullt! (besökte toaletten två gånger efteråt) hihi


Världens bästa mosterbecka var också där!
Emilia fick måla naglarna på henne..


Resultatet! Förstår att barnen älskar henne.. hon bjuder alltid på sig själv!


Sitter och vilar oss vid fasters ex-lott
(nästa sommar har hon en alldeles ny lott på 200 kvm!!)
bäst av allt är att vi får vara där så mycket vi vill.. till och med plantera massa gott!


Lotten.. me like!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha va duktig hon är som målar naglar :)

2009-08-22 @ 10:21:10
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0