Plugget igång!

Vilken händelserik dag det har varit!

Vaknade i morse och lämnade Linnea på förskolan, sen gick vi på en promenix till min faster. Hon hade bakat bröd och bjöd på världens godaste frukost! Mumma!

Efter den gudomliga frukosten traskade vi vidare till "hennes" kolonilott där vi plockade upp massa potatis som jag också fick med mig hem, fick också en reäl bunt med dragon som ligger i frysen nu.. Tack så mycket! Dragon är ju så gott på klyftpotatis i ugn..

Efter att vi hämtat Linnea gick vi hem och fikade.

Kan också berätta att mina flickor somnade helt utan puppisar (napp) ikväll! Fick ett otroligt bra tips av en väns vän om att låta barnen lägga sina nappar i ett paket och sen "skicka" till Tomten. . så det gjorde vi!
Gick jättebra att slå in paketet men när vi skulle ställa ut det vill inte Emilia mer.. separationsångest? JA Hon grät i minst 1 timma.. men sen glömdes det bort.  Tills det var dags att sova.. då var det en aning gnälligt med inget gråt. Och Linnea sa inte ett ljud!!
Men men.. jag tänker inte ropa HEJ än.. vi får se hur det går i morgon!

Har suttit nu på kvällen och pluggat.. ingen lätt start var det! Men skam den som ger sig.. jag tuffar på med mitt ånglok och jag är SÅ taggad! I morgon är det förska skoldagen! woohoo.. ska bli jättespännande!

Nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg i morgonbitti!


Kommentarer
Postat av: Therese

Ha ha vilken rolig ide med att skicka nappen till tomten

2009-08-21 @ 00:08:23
URL: http://misstess84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0