Söndag!!

Så var denna helg över.. gick ju fort och smidigt! Har visserligen jobbat 13 timmar både lördag och söndag (kan ju förklara saken)

Tycker förvisso att tiden går alldeles för fort annars också, men det är bara försöka hänga med så blir det bra tillslut!

Idag på väg hem så hörde jag dom försten.. ankorna, fåglarna.. vad heter dom? Yes.. jes.. gäss? HerreGUD vilket liv dom för! Och förvirrade också..
För någon dag sen vrålade dom så jag kunde ju inte låta bli att titta upp.. lägger märke till att dom flög åt fel håll!!!
Jaaa. dom var ju på väg till Uppsala! Hade av någon anledning fått för mig att dom flög söderut?

Snopet för dom.. landar väl bland isbjörnarna snart.

I morgon är det plugg för hela slanten.. men först ska jag gossa och leka med mina fina barn som jag knappt sett i helgen!



Linnea för 1 år sen..



Millan för lite mer än 1 år sen..

Shit.. har dom varit så där små??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0