Tisdag.. Lunch med farfar och faster!

Klockan är inte så mycket.. 8:14 och vi har redan hunnit med frukost, dusch, städat, och myst! Just nu slappar flickorna lite framför bolibompa och snart ska vi traska iväg till förskolan.

Det gick jättebra där igår utan napparna, var en aning orolig men det hade inte vart några som hellst problem!
Och det gick jättebra igår kväll också.. tog ungefär en timma med Linnea.. MEN hon var inte ledsen och det var framsteg tycker jag.

Idag är det plugg som gäller för min del. Vill absolut ligga bra till den här terminen så att det inte blir massa stress. Det är ju trots allt sista terminen nu! Och jag är sååå taggad!
Läser sjukvårdskusen nu och det är såå kul!

Vid lunch idag ska jag möta upp min farfar och faster och äta på kinan. Man måste ju äta också, och det är alltid lika trevligt att träffa dom.

Vet ni var lappskojs är för något? Det blir det till middag idag


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Darling!!!

vet vad lappkojs är och har för mig att det är gott men vet inte?!!

Kommer inte i håg hur man gör det faktiskt.

Vi hade köpt filmen förresten och det är bara att låna om du vill se!!!

Puss

2009-08-25 @ 08:34:08
URL: http://jagstad.blogg.se/
Postat av: Petra

Lappskojs är sååå jäkla gott :D MUMS!

2009-08-25 @ 11:30:41
URL: http://ptrasbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0