Torsdag

God morgon kära dagbok!

Idag är det torsdag och det skulle vara min stora pluggdag.. men Millan blir hemma idag också så jag får sätta mig ikväll istället..men det löser sig, det gör det alltid på något sett!

Igår var vi upp till Linda och lille Philip.. herregud så jag hade saknat dom! Vi hade inte setts och knappt pratat på nästan en månad.. vart tar tiden vägen? Jo jag jobbar väl upp den.. den lilla tid som funnits över har jag gett till min familj. Inte så konstig multiplikation. (ursh ett sånt svårt ord) Men vi hade jättetrevligt, och Phille har blivit en stor liten pojke som snart fyller 1 år! Bor en liten norrman i honom, pappa jobbe säger han glatt.. hihi så söt!

Idag tar jag nog Emilia och hälsar på min faster, det var ett tag sem där med.. blir nog en promenix till hennes kolonilott.
Ska ju bli sånt dära vackert väder idag.. kan man inte tro nu då det ändast är 12 grader ute.. Det är grymt svårt att klä barnen när det är sånt växlande väder.
Tur så har vi så bra pedagoger på förskolan som byter om om det behövs..

So long dagboken..


Vackert väder på G idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0