Ursäkta mig!

Jag ber så hämskt mycket om ursäkt.. jag vet, jag är totalt världelös! Var väl ungefär en vecka sen jag skrev något här.. är det någon som fortfarande hänger med och läser, eller har jag tappat alla nu?

Mycket har hänt.. jobbet rullar på, skolan började i måndags.. vi har första lektionerna på fredag och första temat ska vara inlämnat på onsdag nästa vecka! Rivstart var det här! Men det gör inget, för jag är taggad till tusen!

Mina promenader/joggingturer går bra, det är helt underbart att få springa av sig allt.. känner mig som en ny och frisk människa varje gång jag är klart..!

Lite snabbuppdatering.. någon?

Emilia har åkt på ögoninflammation (misstänker jag, kan dock vara vanlig förkylning också) men hon får vara hemma ifallfall så att det inte går runt på förskolan. Så idag passade vi på att gå till frisören, Millan fick sig sin absolut första klippning..
Först ville hon inte alls.. hon skulle inte ur vagnen, och precis när jag givit upp och tänkte gå så lockar frisörskan med en skål med klubbor!! Underbart! Emilia FLYGER upp ur vagnen och sitter som ett ljus under hela klippningen!
Fint blev det iallfall.. nu hoppas jag bara att hennes lockar kommer fram igen!

Linnea är det fullt ös på, hon har gått och skaffat sig ett riktigt busflin som hon mer än gärna bjuder på! Haha.. ofta till följd av ett ordentligt bus! Exempelvis så är det inte fullkommligt omöjligt att man hittar henne sittandes i våran säng med dvd fodralet och ALLA dvd filmer utplockade! Gullhöna!!

Jag lovar att bli bättre på min uppdatering, men nu ska jag göra i ordning lite räkmackor! Vi firar något ikväll!


Mina busfior


Världens bästa kolmården!


Smaskis


klapp klapp


linnea klappar en get!


Mellis i bilen


Zebran visade rumpan för oss!!


Smakar på sura äpplen i Nyköping


Emilia och Linnea med söta lilla Fenny


Linnea och gudmor Tess


Stellan vilar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0