Vilket offer!!!

Dom där idioterna på försäkringskassan har satt sin sista potatis!
Fyyy faan så förbannad jag är på dom!

I början av Maj var Micke tvungen att vara hemma med barnen för dom var sjuka och jag hade prov i skolan.
VI bergär föräldrarpenning och dom skickar som vanligt hem massa papper som ska fyllas i från förskolan.. inget fel med det. Men till saken hör att vi FORTFARANDE inte fått pengarna.. visst, det handlar om 500:-... men 500:- ÄR 500:-!!!

Dessvärre fick jag hem ett brev idag från kära kära försäkringskassan där det stod att efter ha pratat med Mickes jobb kommit fram till att det inte alls var den 7 maj som han var pappaledig, (som vi sökt för) utan det var den 8:de!!!!

Crap... JAG hade alltså begärt för fel datum..

Känns ju som att JAG alltid ska lyckas med sånna här onödigheter.. får se vad Micke säger när han kommer hem!
Sitter i kö till f-kassan nu.. får se vad dom säger. Kan ju nästa gissa att vi inte får några pengar för dom är lika trångsynta som en liten ask! Dessutom får dom ju betalt för varje ansökan som NEKAR!! Jävla puckorn. .
JAg är HELT säker på att man måste göra något IQ test innan man blir anställd där.. ju lägre dessdå bättre!

Får man ha sånna här dagar eller???

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja dom är helt jäkla underbara dom där inkompetenta idioterna!!!!

finns inte ett vettigt i dem...

Kram

2009-08-27 @ 15:45:18
Postat av: Petra

Ja FSK är några man inte ivll ha kontakt med tyvär så måste man ju!! :( alltid strul!

2009-08-27 @ 16:27:05
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0