Andra Advent!!

Andra ljuset är nu tänt! Jisses vad fort allt går.. och jag hänger som vanligt inte alls med i svängarna!

Idag vankas det kalas hos min mormor och morfar, även kallade Barbro och Moffen!
Det är ju som jag nämnt tidigare en jädrans massa födelsedagar i december:

2:a - Moffen
3:e - Dennis
8:e - Emilia
9:e - Krister & Madelen
10:e - Barbro
17:e - Jag
21:a - Anders
31:a - Emil

Och det här är bara närmsta släkten.. sen har vi ju en hel del vänner som fyller år i denna månad, och jul och nyår ska vi inte glömma! oj oj oj säger jag bara!

I veckan hade vi föresten en vän på besök, och en fyrbent liten söt sak som vi inte träffat på ett tag! Hon lämnade ett litet julkort efter sig som jag tänkte bjuda på!



Jo, ni ser rätt. . hon har en pepparkaksscarf och ett pärlhalsband på sig!

Kommentarer
Postat av: Therese

ÅH Så fiiint :)Nu ska jag sno den bilden till min facebooksida :)

2009-12-07 @ 08:05:37
URL: http://misstess84.blogspot.com
Postat av: Linda

tänkte kanske att du ville veta det hihihi!!!

puss

2009-12-08 @ 22:08:58
URL: http://jogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0