Dan före dopparedan!!

Nu har jag jobbat klart för denna vecka och nu är det JUL som gäller!!

Granen är uppe! Jag klarade det, jag väntade tills dagen innan julafton! Helt otroligt.. Hade visserligen gått och planerat mig en kungsgran, men med en snåljåp här hemma så blev det gamla plastis som åkte fram igen, men han är fin.. inte som en vanlig ful plastgran!!

Dessvärre upptäckte vi att vår julgransbelysning inte fungerade helt.. mycket kul sådär dagen innan julafton. Vi fick helt enkelt köpa ny, skulle ju ändå inhandla lite julmat.
Så jag skickade iväg gubben för att inhandla allt och när han kommer hem med nya belysningen så vrider sig magen ett par varv!
Vad är det häär nu då????
Han har ju gått och köpt sådana där gamla ljus, ni vet, sånna som fanns på 80-/90-talet.. som ska se ut som riktigt ljus. Säljs dom fortfarande!!

Så ingen riktigt gran, och några hämska ljus till på köpet.. jag döpte ju genast granen till Mickes gran. Jag vill absolut inte beblanda mig med den.
Men när pyntet kom på, (och jag fått några mer eller mindre vredesutbrott för att halva granen saknade ljus) Så blev den faktiskt rätt så mysig..






-15 grader ute.. men vad gör det när man har varma kläder på sig? Bobben var lika kul för det!


Linnea står och titta på tåget som åkte förbi







Korten är såklart tagna med min nya kamera!! Helt utan ps!!

Just nu så är skinkan i ugnen, barnen sover.. micke ligger i soffan och kollar på film och jag har bara lust att gå och lägga mig så det blir julafton snart!!!


Det här är faktiskt en favoritbild just nu!

God jul

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker granen såg fin ut trots allt :) God Jul på er! Kram / Sanna

2009-12-24 @ 00:11:10
URL: http://flanisen.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej gumman!

en riktigt god jul och super fina kort verkligen!!!!

My skrek rakt ut MIN KOMPIS MILIA!!!!!!'hon sitter brevid mig...



Puss puss

2009-12-24 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0