Måndag igen..

Man börjar ju blanda ihop alla dagar nu.. har trott att det varit lördag i flera dagar! Antagligen bra för att Micke är ledig!

Igår efter att tjejerna somnat så stängde vi av Tv:n, tände lite ljus och tog fram vårat spel som vi fick i julklapp. TP!!!! Det är så kul att testa sina kunskaper och man kan väl inte påstå att vi är några snilleblixtar direkt! Men kul hade vi iallafall, skrattade så jag grät nästan!!

Idag är det jobb som gäller för mig.. kväll idag och morgon i morgon.. sen är jag ledig i två dagar och därefter jobb igen! känns en aning tungt när Micke och tjejerna är hemma. Men men.. det är ju pengar, och vårat sparkonto ska fyllas nästa år.
Det är nämnligen så att vi håller på att spara till en resa nästa vinter. Och det är inte billigt!
Men vill man så går det..


Thailand är målet och vi ska åka med Mickes föräldrar! Ska bli så otroligt kul!

Barnen kan leka i sanden vid strandkanten, eller bara ta en pooldag! Äta god mat.. njuta!




Föresten så har jag sökt lite på kattforum angående Stellans kräkande.. och det kan vara så att han har mask i magen! Tydligen så kan innekatter också få det och ett symtom är att man kräks. Så nu blir det avmaskning och jag hoppas att det blir bättre för honom..
Eller jag ska nog ringa vet först och rådfråga lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0