Otur..

Jag har en vän, en vän som är nära men ändå långt borta..

Denna vän har ett sådant fruktansvärt oflyt i livet att man egentligen bara vill sätta sig ner brevid henne och gråta. Missförstå mig rätt.. Hon är inte helt hopplös, många gånger går det ju bra för henne, och hon lyckas vända sin otur. Men det saknas det där flytet..
Och det är så frustrerande att inte kunna hjälpa!! Jag vill!!

Just nu så går alla mina tankar till dig vännen! Jag VET vad du går igenom, och jag VET att du klarar det här.. även om det är grymt jobbigt just nu. Att förlora någon som betyder så mycket, och har varit det där ljuset i livet, det är som att någon slår undan benen på en!


Kommentarer
Postat av: Petra

Erika du är så go som bryr dig om andra människor! Det är något alldeles extra med dig! Sluta aldrig vara den du är!



Hoppas den här vännen känner sig bättre snart!!

2009-12-03 @ 09:48:04
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0