Så kul..

Med bilderna alltså..

(Micke är och byter framrutan i bilen, därav denna uppdateringer)


Min söta lillasyster Rebecka..


och här var kärringen själv, i egen hög person!
Satt och jämförde korten på mig och min syster.. för att se om vi var lite lika och kom fram till att Rebecka har med fjong på näsan.. hennes skidåkare skulle komma längre än min, och min skulle åka störtåkning rakt ner i golvet!

Jo, jag är fullt normal.. jag lovar!


Rebecka, Emilia, jag och en aning uttråkad Linnea


JustD!!! Jag har ju gått och fyllt 25 också.. vilket firandes med familjen i lugn och ro.
Tänkte bjuda över lite vänner i framtiden, när all jul är slut! Om intresset finns förstås.. annars hoppar jag det!








Varnar känsliga läsare!


















Så här kära är vi!!!!

(vi tog bara ungefär 25 kort, vissa var det bara Mickes öra med på, andra såg det ut som om han skulle äta upp mig och några andra var bara väggen med på)

Han är en tillgång i mitt liv, och jag tycker synd om de om inte lär känna honom på riktigt..


Kommentarer
Postat av: Rebecka

vad är det som har hänt med mitt ögonbryn?

varulven själv har kommit fram :P

2009-12-28 @ 10:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0