Sista dagen på året..

Det blidde oxfilé.. och ingen liten bit heller, jag börjar undra om han inte har slaktat en hel ko och släpat hem! Nu ska vi se om vi lyckas tillaga den också.. jag överlåter det till Micke.

Själv så har jag slängt ihop en kladdkaka som vi ska ha till efterrätt.. (kör man oxfilé på nyårsafton så kan man lika gärna följa traditionerna fullt ut.. avokado till förrätt och kladdkaka till efterrätt) Fan, nu har vi glömt hummern, men men.. får väl ta det nästa år!

Igår hade vi min pappa och hans fru här på middag! Det var mycket trevligt, Linnea satt och pillade morfar i skägget, vet inte om det börjar bli en ovana det där.. har för mig att hon gjorde det när dom var här också.. hmm







Mina fina tjejer.. dom börjar bli så stora nu!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud så stora dom blivit! Bara växer och växer :)

Fina tjejer!!

2010-01-03 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0