snffffffff

Jag är förkyld, och det är världens syndaste om mig!! Jag är en vekling nu vill jag lova!!

Passade dock på att tvätta lite idag, och mellan varven hann jag plugga till mitt prov i morgon.. Jag har faktiskt lite svårt att få in det.. det är sista provet nu, allting är inlämnad och godkänt, BARA det här provet kvar!! Sen börjar allvaret..

Nog om det..

Igår hade Linnea lucia på förskolan, och dom var så söta alla småttingar! Har tagit lite bilder som ni ska få njuta av sen när jag får tid!

Nu måste jag hämta hem minda brudar och det sista i tvättstugan!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är RIKTIGT synd om dig gums...

Men hoppas att det vänder snart för dig gumman...

Nej jag hade nog tackat nej till kaffe i dag hihi!!!

Rätt så trött på allt va sjukdomar heter...

Puss

2009-12-10 @ 14:57:03
URL: http://jogstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0