Torsdagen den 17:e december!!

Nej det är ingen vanlig dag för det är ERIKAS födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!!

Vaknade i morse av att familjen ville ge mig en present.. (okej, helt ärligt så var det jag som påminde micke om att det var min födelsedag och att jag lika gärna kunde få min present nu på morgonen)
Han drar då upp ett gigantiskt paket från min byrålåda.. hmm.. tänker jag, det där är nog inte Ice age 3 som jag trodde att jag skulle få!
Jag sliter upp paket (likt en treåring) och ser en väska.. hmm.. är det en sminkväska? Sen öppnar jag den och där i ligger en SYSTEMKAMERA!!!!!!!!! WHHAT?? Hur? När? Jag tappar andan och känner mig gråtfädig! Jag hade såklart önskat mig en, men trodde aldrig att jag skulle få en nu..

Så nu blir det fototajm!!!

Linda.. ska vi ta lite kort på barnen någon dag eller?? Som vi pratat om så länge!! :D

Förövrigt har det varit en fullspäckad vecka!

Jobbade i måndags, slutade två och åkte raka vägen till Emilias förskola och lite lussefirande!
I tisdags jobbade jag 7-19:45.. phu.. nu avdelning och mycket intryck.
I går var det pulka premiär med barnen och på eftermiddagen tog jag och en klasskompis Diana en sväng till coop med "bobben" Barnen tyckte det var jättekul.. Vet inte om diana var lika road.. hahaha.. blev lite svettigt att dra tjejerna hela vägen.. dom är ju inga fjädrar direkt!

På kvällen åkte jag med Diana hem till sig för att fira att vi fixat det här!! Att vi varit så otroligt duktiga, vi har slitit och kämpat och gråtit.. men nu är det klart!!

vi åt potatisgratäng och lövbiff, till efterrätt hade Petra "tillverkat" Ekströms äppel paj! Men den var faktiskt god. .
Vi drack lite lagom, pratade, myste med Dianas katter, Petra fick ont i gallan och sen åkte vi hem.
Mycket trevlig kväll! Jag ska lägga upp bilder.. måste bara få tiden att räcka till, vilket den absolut inte gör..

Har såklart barnen hemma idag igen eftersom jag inte har någon skola kvar.. jag vill bara mysa med mina små flickor! Man får passa på nu medans man har tid, sen blir det jobb och andra bullar..

Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå visst blir man glad med såna överraskningar! Jag fick min förra året när jag fyllde 30..harkel, host.. 25 menade jag ju naturligtvis ;)

Du kommer få superkul med den! Jag älskar min trots att det e en enkel variant.. tyvärr e den inne på lagning nu så det blir en tråkig jul och nyår :(

Ett STORT GRATTIS förresten!!!!!!

Hoppas du får en underbar dag!

2009-12-17 @ 14:28:01
URL: http://lisama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0