Världens bästaste

Igår var min lillasyster över en sväng och grattade mig.. vi ska ju fira mig på söndag, men hon är ungefär som mig och kan inte vänta :)
Hennes present var iallafall det absolut näst,bästa man kan få.. ALLA säsonger med Grey's Anatomi!!!!!!!!
Hur bra känner inte hon mig!! Jag vill bara krama om henne tills hon går sönder!

Hade även min kära vän Linda över på en snabbisfika, tack så mycket för den fina presenten! Två små söta ännglar och en ljushållare.. (jag har sagt det förut och jag säger det igen.. jag lägger upp bilder sen)

Var till läkaren igår med Emilia igen, pratade lite om hennes magproblem, och efter alla julhelger så är det totalt laktosfritt som gäller för hennes del. Sen ska vi sakta men säkert trappa upp för att se hur mycket hon klarar av innan magen säger ifrån igen.

och när jag ändå är i farten så kan jag medela att Emilia nu sovit 6 nätter helt utan blöja, och inte en skvätt i sängen. Hon bestämde själv att hon var stor tjej och skulle ha trosorna på. Jätteduktig!

Nu ska jag sätta fart.. det är avslutningsfika i skolan idag sen blir det fredagsmyys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0