blää

Tänk att man kan bli så sugen på skräpmat, och sen när man tryck i sig skiten så ångrar man sig alltid.. iallfall jag. Jag få sån "körig" mage.. hehe.. bubblig. (nej jag pruttar inte, jag är tjej och håller inte på med sånt :D)

Det är typ som alkohol, skitkul och gott för studen och efteråt mår man skit och ångrar sig. Aldrig mer! hehe

För övrigt var det en bra dag igår, Hade som sagt Linda och Philip på besök och den ungen är FÖR go!!! Så himla glad jämt, han bara ligger där och pratar med sig själv, smakar på sina fingrar lite så och så, sen somnar han. Och då är han ändå 5 månader.. Mina brudar har aldrig somnat av sig själv.. kanske Emilia nån gång, men då jag har antingen sprungit in 15 gånger eller legat i samma rum med Linnea.
Fast alla barn är olika och jag klagar inte, får väl passa på medans barnen vill ha mamma bredvid sig.. snart kommer dom tycka mamma och pappa är pinsamma och "vi fattar ingenting"

Idag är det skola som gäller.. ska till rosersberg igen och visa läraren att jag lärt mig någonting. Men det blir nog bra!

En till kul sak, jag harlagt ut lite saker på tradera, första gången någonsin, och efter bara en dag har 29 bud lagts :D hihi värsta kul ju! Har lite problem med att "gissa" vad frakten skulle kosta bara, men det kanske finns någon hemsida där man kan räkna ut!

Nu måste jag göra mig i ordning, ska lämna barnen snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0