Busig!

Mohahahaha

Idag har jag verkligen busat.. Förhoppningsvis, om allt går bra så ska Micke få sig en reäl överraskning nästa fredag!

hihihi... berättar mer om det blir nåt.

Micke har precis gått till dagis med Linnea, Millan leker och jag ska göra mig i ordning för skolan.
Funderar på om jag ska gå hem till min mormor och morfar efter plugget, skulle verkligen behöva plugga mycket idag.

Vi kollade som vanligt på rapattacken som går på fredagar på the voice, kanal 5. Och denna gång stod både Emilia och Linnea och dansade.. hehe såg så sött ut!

Kommentarer
Postat av: Petra

jag funderar på att sitta kvar i skolan i dag och göra klart hemsjukvården skulle behövas :)



vi ses sen!! KRam

2009-02-06 @ 09:34:04
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0