BVC

Såå, nu har vi varit där och det var inge roligt.

Linnea var skeptiskt redan när vi klev innanför dörren. Konstigt, Tiina är ju så himla go!!

Hur som hellst så vägde hon 10400g vilket var bra, 79cm lång! Stora tjejen!

När det kom till sprutorna (hon får två) så var det ingen vacker syn. Första sprutan, som ska vara den lindriga skrek hon rakt ut! Herregud hur ska det då gå med den andra som verkligen svider till? Kan säga så här att jag har aldrig hört Linnea skrika så högt. Hon blev helt knallröd i anisktet! Mammas lilla bebis!! Hon fick massa mammakramar och nappen. Sen var det bra igen, men hon undrade nog vem den där tanten var som stack henne i benet!

Efteråt var vi ner till coop för att hämta ut böckerna jag skrev om igår. Men det var visst bara en bok. När vi kom hem igen fick jag ett nytt sms om att jag hade fler böcker att hämta ut! åååååååhh... får ta dom i morgon!

Nu ska jag plugga! woohooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0