crap

Det blidde omprov, men det hade jag räknat med redan när jag såg provet ligga framför mig! Jaja, på fredag är det omprov och det känns redan bättre. Har lite mer än några timmar på mig att plugga in iallfall.

Väntar på svar från min lärare om vart jag ska få utgöra min praktik, alla andra verkar ha fått bekräftat vart dom ska vara men inte jag.. bortglömd som vanligt! hehe.. nä, så farligt är det nog inte.

Går också och väntar på att få svar om mitt andra prov som jag gjorde förra veckan, eller mitt första prov? eh, ja det som jag gjorde i torsdags. . det kändes ju sisådär.. hoppas verkligen inte att det blir omprov där med, så kommer jag verkligen börja undra om detta är något för mig?

Jooo det är klart det är.. men ja, känner mig lite nego idag!

Nähepp.. om jag ska ta och sätta igång här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0