Emilia = STOR

Åhh jag blir så glaaad! Idag när jag hämtar Emilia på dagis så berättar ena fröken att Emilia har kissat på pottan idag!!!

Vänta nu.. VAAAAD??? Har MIN Emilia gjort det??? Herregud hur lyckades ni med det??

Hon hade torr blöja när hon vaknade efter vilan, och då hade fröken frågat henne om hon ville kissa på pottan, och det ville hon och ut kom kiss!! Jag blev så stolt så jag höll på börja gråta!
Till råga på allt så kom hon springandes och gav mig en bamsekram när hon såg mig!
Annars brukar hon inte låtsas se mig.. hehe!

Efter dagis gick vi hem och åt lite mellis, sen gick vi ut och lekte en stund. Men det är fan svinkallt ute!

Nu är potatisen på kokning så snart blir det fooodie fooodie naaamie naaamie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0