Fäääärdiiiiig

Hihi.. fixade att lämna in temat i tid! hehe.. nu ska jag bara plugga in två prov, det första har vi som sagt redan i morgon bitti 8:15.. den andra är på fredag kl 13:00

Men det ska nog gå bra..

Värre går det med Linneas inskolning.. hon vill verkligen inte! Meningen var att hon skulle äta där idag + sova, men när hon bara skriker och inte alls vill äta är det bäst att pappa tar med henne hem.
Dom tror att det blir inskolning nästa vecka också.. och det går ju bra, jag får ta inskolningen måndag, tisdag och onsdag.. hoppas att det löst sig till torsdag för då har lektion och Micke ska som sagt börja jobba nu på måndag.

Vilken soppa.. den är så god och matig!

Nu ska jag klä på mig och hämta vilda millan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0