Fääärdiiig

Nu är tårtorna klara, det fungerade med vaniljsåsen. Det är som en liten försjunkning i tallriken som jag gjorde tårtorna på så då rann såsen liksom inåt!! hahaha

Föresten, jag lyckades igen.. Gjrode ena tårtan som en prinsesstårta och då tänkte jag att jag skulle piffa till den med lite smält chocklad ovanpå. Micke sa åt min att "ånga" så det skule smälta.. Sagt var gjort men det tog sån tid så jag körde in skålen i micron och drog på full effekt i en minut eller två.. Fick inte riktigt det resultat jag ville ha utan chocklade blir som moss som börjat puttra och lukta bajs!!

Nu lägger jag ner allt som har med Micro att göra, från och med nu är det bara vällingflaskor som åker in. Åtminstoden när det gäller mig.

Erika + Mickro = SLUT

Nu så sover barnen, och Micke också.. ska väl försöka konka in köksbordet till vardagsrummet så det inte blir så trång. Blåsa upp lite ballonger och försöka hinna in i duschen innan alla vaknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0