Fluffpannkaka

Nu är jag hemkommen igen..

Har varit med Linda och kollar på en visningslägenhet i Valsta. Jättefin var den! Längtar tills vi också kan få så där nytt och frächt igen! Det jag saknar mest med vår förra lägenhet där allt var nytt är badrummet!!

Sen var det sminkparty, eller hudvårdsklass. Kul att få prova lite nya produkter. Det är Mary Kay. Ska själv ha en klass nån gång framöver.. någon som är intresserad?

Väl hemma igen så hade vi besök och pontus och malin. Linnea hade fått en leksak, som låter! hehe.. tack så mycket.. vänta bara tills ni får barn! Då är det vi som ger igen.. hehe

Nu väntar fluffpannkakan i ugnen och jag ska smyga mig ut till soffan utan att Micke ska få märka att jag suttit här och bloggat.

Kommentarer
Postat av: Linda

frivillig till din klass...

2009-02-08 @ 22:25:07
URL: http://jagstad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0