Fredag!

Nu var det fredag igen.. och det har inte varit en skönt natt.. Jag har snurrat 2000 varv och försökt hittat den rätta sovställningen. Jobbigt! Känner mig dock rätt utvilad ändå. Emilia var uppe strax efter 6 och gav mig min tröja.. jasså? jaha, då var det bara kliva upp.

Micke har fått sovmorgon idag, så han sussar fortfarande.

Själv har jag dragit på kanal 5.. såklart! Vill inte missa vakna med the voice! hehe dom är så fruktansvärt roliga!

Och där var den friden slut.. Emilia har börjat puttas så fort det inte går som hon vill, och det är såklart lillesyster som blir drabbad. Och nu är Micke på väg upp.. haha.. här går det undan..

Dags för frulle!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0