Fredagen den 13

Vilken jäkla skitdag..

Eller så farligt har det väl inte varit, men jag gillar att överdriva :)

Lämnade Millan hos mormor och morfar idag med, sen traskade jag iväg till skolan. Kände mig inte alls redo för provet. Men det var inte förens kl 13 så jag skulle ju hinna läsa igen lite snabbt innan.

Under första lektionen, hemsjukvård, kom vi in på när barn flyttar hemifrån, och då fick jag en jättekonstig känsla i magen.
Vadå flytta hemifrån??? Nej nej... den tanken är jag låååångt  ifrån mogen för.

Under håltimmen åkte jag och en klasskompis och käkade lunch på alanya kolgrillen, första gången jag var där och jag tyckte att det smakade riktigt gott. Får se vad min syster säger om det ;)

Satt en stund innan provet och försökte läsa, med det var ju bara att glömma.. jag hade glömt bort att tonåringar måste skrika när dom pratar!!! suck!

Provet gick som väntat käpprätt åt helvete! Men men, inga sura miner fördet.

Efter lite mer än 1 timmes skrivning traskade mot centrum, hade tänk köpa mickes alla hjärtans dag present.
Planen var att köpa en sån där tavelduk och så skulle vi måla en tavla tillsammans, men det existerade inte!
Vad faan! Jahaa.. vad skulle jag då köpa?
Fick sedan en alldels utmärkt idé..

Vad uppskattas om inte några kall öl och lite chips? :D snilleerika!
Problemet var kanske att jag inte hade en aaaning om vad som smakade gott eller skit.. men det löste sig, hade glömt knapplåset på telefonen och när Micke skulle ringa och kolla var jag var så svarade min jackficka.. och det är klart att han hörde alla flaskor som klirrade på systemet! Typiskt, det var den överraskningen! Hehe..

Det var den dagen, nu ska jag gå och kramas med mina barn! Sen blir det let´s dance!

Kommentarer
Postat av: Maria, ekersens

Hellu, måste bara säga att vi tackar för grattis hälsningen=)=)

kram på er!

2009-02-13 @ 20:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0