God morgon!

ååååååååå!!!! Det är lööööördag!!! Det var väldigt väldigt länge sen jag kände att det var helg, och det känns så bra!
Det är verkligen bara positivt med att Micke har börjat jobba, man får mer ordning på dagarna.. förut så var det helg varje dag och det blir lite tröttsamt i längden!

Nu njuter man av helgen tillsammans istället :)

Linnea vaknade kl 00 natt, ville inte sova, undrar vad som rör sig i hennes lilla huvud eftersom hon är på väg att vrida på dygnet.. sover mer och mer på dagen.. men det löser sig nog. Det är ju så många intryck på dagis nu!

Vad ska vi hitta på idag då?

Gissa vad Micke gör.. hihi.. han dammar! Antar att han har lite abstinens efter i veckan när det är jag som har skött städningen.

Mitt sår läker bra, hehe.. tänkte att alla ville veta det! Förmodligen inte, men jag har precis läst om sårläkning i skolan, såret ska hållas lite fuktigt, det får inte torka ut och så ska det vara lagom varmt, 32 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0