God morgon

jaaa, och det är det faktiskt..

barnen vaknade strax innan 6 och jag var heeelt död..

-mamma, gör nam nam (välling)

-Nej, säg pappa göra nam nam

- pappa gör nam nam

... men jag fick ta mig i kragen och gå upp iallfall. Lika bra, man blir bara tröttare om man ligger kvar.

Sen åt vi en mummsig frukost och efter det gick vi och målade med kritor på staflit, (om det stavas så?) Tjejerna tyckte det var jättekul.. i 5 minuter.. sen började dom måla på sig själva och då sa mamma stop.

Emilia bestämde sig idag för att inte ha blöja på sig, och nu sitter hon och kollar på prinsessan i soffan och jag är supernervös!! Men men.. det löser sig! paniiiiik!!!

Snart ska vi nog ta och gå ut en stund, leka lite i snön och sen hälsa på min mormor och morfar..

kl 15 idag har jag tvättstugan.. har inte riktigt kommit underfund med hur det ska gå till..
två barn som måste ner för trappen + tvättpåsaen + tvättmedelpåsen... hämta vagn, släpa vagn + emilia + alla påsar 100m till tvättstugan! phu.. två gånger ska jag lyckas också eftersom micke inte är hemma fören efter 16!! Men jag har själv valt det så då får det gå.. hehe

Nä, en dusch och sen gå ut va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0