GRATTIS MAMMAS ÄLSKLING

Min Lilla Linnea fyller 1 år idag!!!!

Heeeelt galet, jag minns hur jag gick med värkar hela dagen och fattade inte att hon var på väg.. "det går över" sa jag hela tiden!

Micke var iväg och bytte bromsar på bilen halva dan.. fattar inte hur jag vågade släppa iväg honom. Sen på kvällen så åt vi kebabpizza. Mickes föräldrar hade åkt och bowlat med några bekanta, men sa att det bara var att ringa om det var nåt. Tror inte ens dom han slänga första klotet förens vi ringde!

Tack vare lite uppmaningar från min vän Veronica så satte vi oss i bilen i tid, det var snöstorm ute, så vi körde i 50km/h på motorvägen! Och jag hade såååå ont!! Tyckte att det tog flera timmar innen vi kom in till KS!

Väl där inne tog det inte lång tid, och det var rätt jobbigt faktiskt. Min barnmorska började bråka med narkosläkaren om vad jag skulle ha för bedövning, jag skrek, Micke skrek och alla skrek.. sen gick vattnet och ut kom Linnea!

Den 2/2 kl 20:20 är hon född! Mitt lilla undervärk!!!

nyfödd linnea

1 år senare
1 år

Kommentarer
Postat av: Petra

grattis till linnea! Vilken sötnos :)

2009-02-02 @ 10:24:21
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0