ha ha ha!!

Fan vad underbar denna udda lilla värld är! ååh blir så less ibland så jag önskar att man kunde ta sin lilla familj och flytta långt låååååångt bort från allt skit!
Men det är ju praktiskt omöjligt!

ja ja alla har vi våra dagar, känns som minna kommer lite väl ofta nu för tiden bara...

Eller rättare sagt så är det alla irriteringsobjekt som HELA tiden stör mig!

"Åååååh alla är så braaaaa och fantastiska" fan va kul för er då! Själv tänker jag vara en bitter jävel!
Nej, där ljög jag ju, mina barn kan man inte vara grinig åt, det är dom som får mig att sluta tänka på alla skitstövlar och lägga min energi på annat..

på tal om det.. ska gå och krama om min favoritflickor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0