handling

Vi har inte riktigt fått till det än hur vi ska göra med allt praktiskt, vi har liksom glömt hur man gör nu när Micke varit hemma så länge.. storhandlat har vi alltid gjort med pensionärerna på torsdagsmorgon.. men nu??

Ja, flickorna har precis somnat så då drog han iväg för att veckohandla.. hihi..det är kanske så det får bli.. eller att han handlar på vägen hem från jobbet.

mmm, mycket praktiskt att tänka på och nästa vecka börjar min praktik, så får vi verkligen testa våra föräldratalanger!
Fick ett råd av min handledare på förra praktikplatsen att planering är viktigast, och så långt det går ligga ett steg före. Typ laga mat innan som bara är att värma på sen.. ja lite sånt.. alltid ha barnens kläder färdiga kvällen innan.

Jag har fått något återfall av sockersug idag! Ne, jag är inte gravid.. men lite smått sockerberoende kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0