Hjärnsläpp!

Alltså, jag börjar på allvara misstänka att är något fel på mig! Jag har så svårt att förstå vissa saker!

Skulle någon exempelvis försöka förklara för mig hur en tv fungerar så skulle jag stå där som ett få och le..

Har ni sett Evas superkoll på bolobompa? (vaaa kollar ni inte på bolibompa??)
Men iallfall, hon står där och förklarar hur saker är uppbygda och hur ett batteri fungerar, och hon förklarar väldigt bra, det är ju ändå barn som ska fatta.. men jag tittar och titta och förstår inte mer än när programmet börjar. Och jag VILL verkligen förstå.. men hjärnan kopplar inte! Jag hör och ser Eva så och berätta, men efter ca 30 sekunder så blir det så komplicerat att det ända jag uppfattar är "bla bla minus... bla bla pluspol..bla bla"....

Det jag ville komma till var att jag har problem att förstå det jag pluggar nu, Alternativ Medicin.. det är massa energiflöde i kroppen.. och direkt när jag läser ordet energi så får min hjärna något fnatt och efter ett tag har jag ingen aning om vad jag läst!!

Ska ge det ett nytt försök nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju bara för klokren i dina inlägg!!!!!

Vet inte var du får allt ifrån men jag kan lova dig att jag och Fumkar eva inte heller är någon bra kombination!!! Har du pratat nått mer med Micke förresten ang du vet vad?

2009-02-23 @ 21:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0