Höjda priser på Maxi?

Det måste ju vara så.. Micke var och handlade idag, vi har så otroligt mycket mat hemma fortfarande som vi måste äta upp så denna vecka behövde vi bara köpa typ, mjölk, krossade tomater och lite sånt. . pålägg, bröd.. ja ni vet.

Och vad gick det på?? Över 800:-!!!! Jag höll på att smälla av! Visserligen gick bara blöjorna och vällingen på 300:-.. men ändå! Jo, jag är väl typ världens snålaste människa, men ska det vara så jävla dyrt med lite mat?

Herregud.. nä, nu är det coop forom som gäller nästa vecka, ska se om man kan komma undan billigare där. I värsta fall får vi väl börja handla på Willys.. (Har problem med Willys, min mamma köpt hem kaviar därifrån med deras egna märke, och i kaviarn fanns fiskfjäll!!!!) Detta var några år sen, men jag glömmer inte så lätt.. nej nej.!

Nu är det snart sagt att häma vilda millan.. min lilla mysgumma!

Linnea har sovit i snart 2 timmar, ska gå och kolla till henne nu!

Kommentarer
Postat av: Petra

tror willys smyhöjt priserna med :( är minst lika dyrt där när vi handlar där som på maxi, vi har alltid handlat på willys och förr var det billigt men nu är det som att handla på maxi.. blääää jag är också snåljåpas! :D

2009-02-10 @ 14:17:03
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0