inte som man tänkt sig

Söndagen blidde inte riktigt som jag hade planerat! Det vart nästan snöstorm så vi antog att barnen inte skulle ha så mycket glädje av att gå ut. Jag tycker inte heller om att få snö i ansiktet ..

Så vi var hemma, bjöd över min mormor och morfar och Sandra på fika. Det var mysigt!

Innan så gjorde vi om lite i sovrummet, ska lägga in en bild sen så ska ni få se hur sommrigt det blev!!

"Du ska inte troooo det blir soooommar, ifall inte nååån sätter faaaaaaart!!!!"

Vi har precis avnjutit en supergod middag som Micke tillgade, pasta med ost och skinksås.. man ska lyxa på söndagar! hihi Men det är faktiskt barnens favorit, och ja, supergott var det iallfall även om det inte var någon oxfilé.

Nu håller barnen på att river ut alla kläder i hallen, micke står och vill överta datan, och jag ska sätta mig i soffan och vila min axel.. har sååå jävulskt ont!!! Vet inte riktigt vad jag straffas för denna gång, har ju varit snäll i flera dagar!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

hej det onda äe sekert ärftligt

2009-02-22 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0