Jädrans Maxi!

Blir så less på den affären..

Vis kulle köpa mini majs till Emilia.. tänkte att det borde ligga i frysdisken bland alla andra grönsaker. Hittade såklart ingenting så då frågade vi någon som stod och packade upp varor.

-Nej vi har inga sånna.

Nähepp.. vilket skitaffär!

När vi kommer lunkandes till konservburkarna hittar jag ju min minimajs! Vilket stolpskott säger jag bara!
Nu har vi fått hem medmera kortet så nästa vecka ska vi prova coop och se om det är bättre. Min mamma tipsade mig och Forum i roterbro, där ska de tydligen ha allt!

Allt hade gått bra för Linnea idag på dagis, hon hade lekt för fullt så förmodligen kommer hon får börja gå lite längre redan på måndag nästa vecka..

En till bra nyhet är att Micke förmodligen kommer få börja jobba liiiite tidigare. Dom skulle ha något möte nästa vecka så vi får se. skulle vara kanon om han slapp gå hemma obetald.

Kommentarer
Postat av: Petra

jag gör som vanlig köttfärssås, sen köper jag sån färdig ostsås två paket och delar upp det på lasangen, blir ursmarrigt och inte alls torrt! prova det vettja! :)



ses i morn! Kram

2009-02-04 @ 14:03:24
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: maria, tuvas mamma

Haha, jag går o svär på liknande sätt när jag handlar på coop i märsta....!



Vad imponerande att studera på distans med småkids och allt! Själv är jag färdig lärare till jul i år, lääängtar dunder mycket att få börja jobba som det=) (känner igen mig med sena pluggkvällar =S)



Vad fina era tjejer är, vilken lycka att ha två!!

kram=)

2009-02-04 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0