Jag blir GALEN!

Förstår mig inte på alla dessa supermammor som orkar sitta och plugga hela nätterna och ta hand om barnen på dagarna!
Varför kan inte jag??? Jag som verkligen verkligen behöver det!! Har suttit i 5 timmar nu i kväll och klarat av 5 uppgifter!! Visserligen måååånga a, b, c frågor.. men ändå! och ju mer tiden går dessdå långsammar blir jag!

Ååååh blir så arg på mig själv! Skulle vilja ha en karamell som är så sur så man gråter! (lotta på bråkmakargatan)

nä, det kanske är dags för mig att slänga in handsken! Blir ju bara pannkaka av allt jag skriver nu ändå!

I morgon ska Linnea fortsätta inskolningen, Emilia ska till surre där allt fungerar bra. Jag får låsa in mig i sovrummet..

Natt natt

ZzZzZzZzZzZz!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0