kaoset fortsätter

nej nu överdrev jag..

Hämtade flickorna liiiite puttelite tidigare.. saknade dom såå mycket! Linnea sa inte mycket när jag kom, men hon hade dock bajsat, vilket jag inte märkte. För samtidigt som jag höll på och klä på Linnea så böts det blöjor på andra barn, och jag trodde givetvis att det var dom och inte min unge som luktade så illa! Kände inte igen bajslukten heller.. hahaha, jo bajs luktar olika.

Sen bar det av in till Emilias avdelning, hon v art jätteglad när vi kom, men när vi skulle gå hem och hon upptäckte att det var Linnea som fick åka vagn så blev det ett mindre utbrott..

Slutade med att jag fick bära hem Emilia samtidigt som jag körde vagnen.. fortsätter det så här så kan magnus samuelsson slänga sig i väggen! Jag kommer få väldens biffigaste vänsterarm!! haha

När vi kom hem upptäckte jag till min förtjustning att det VAR min unge som hade luktat så illa, och att hennes overall numera hänger i badrummet. Hoppas verkligen att det finns tvättid ikväll för den är totalt oanvändbar tills den blivit tvättat. Och i morgon är det dagis och det går inte att bara ha jacka på sig ute nu. Skulle kanske behöva fler uppsättningar med overaller!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0