Lillis

Tror inte jag skrev i mitt inlägg idag.. MEN

I morse när Linnea kom upp så var hennes blöja nästan torr! okej, tänkte jag medans jag gjorde välling..

Så jag tog med henne till toaletten och satte henne på pottan och drog på kranen.. och gissa vad?
Hon kissar!!!!! Min lilla 1 åring kissar på pottan! :D Förmodligen bara en tillfällighet men jag blev superstolt!!

Har kollat på let´s dance.. tycker såklart att Laila var fantastisk som vanligt och Morgan.. mmm också såå himla bra!
Mickes favorit är magnus, världens starkaste man :) Håller med om att han är riktigt bra för att bära omkring på alla dess muskler!!

Oh Shit.. har glömt berätta värsta grejen jue!!

Min pappa och Susanne var över med lite kläder som jag skrev om tidigare.. "jag ringer om vi behöver bärhjälp" sa han när vi pratade på dagen.. eee.. okej!?

Så igår kväll ringde han och undrade om man kunde göra in.. visst, så jag gick ut och öppnade bommen, och tittar lite snabbt i bagaget! Jag överdriver INTE om jag säger att det var 5-6 kassar med kläder, 2 påsar med skor. och 2 eller 3 kassar med leksaker!!!! Så mycket kläder som vi fick köper inte ens vi på ett år!! Helt galet och kläderna var knappt använda! Men vi tackar och bockar och nu kom jag på att jag skulle be om eks nummer så jag kan tacka dom ska verkligen ska ha det! Får göra det i morgon..


Föresten.. i morgon är det alla hjärtans dag...

kärlek..

Kommentarer
Postat av: Petra

helllu!



Jag har praktik på sätuna hemtjänst, blir intressant! vart fick du?



Ja är lite stolt hihi, din sessa verkar ju också vara på g? :)



Kanske ska ta en playdate med barnen någon dag? Så kanske dom kan leka lite :) Vi ska nog ut till sätunaparken i morn, ska ju bli så himla fint väder :)

2009-02-13 @ 22:49:07
URL: http://petraplutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0