Måndag

Så var det måndag... IGEN!!! kära nån..

Morgonen var lugn, barnen har lekt och lekt och lekt med varandra.. superkul att titta på dom!

Hih, måste bara berätta en kul grej, jag låg kvar i sängen i morse och försökte övertala kroppen att resa mig upp, men det tog sin lilla tid. Så blev det plötsligt tyst i barnens rum..

-Emilia, vad gör ni?

- Mamma, jag bäddar sängen jag!!
  Svarar Emilia.. hihi mammas söta flicka!

Sen åt vi frukost och började klä på oss, Emilia fick åka pulka till dagis vilket hon tyckte var jättekul!
Linnea var ledsen när jag gick, som vanligt, men men.. nån gång ska väl det också gå över!

Hemma igen satte jag igång med plugget, vi få så mycket som möjligt gjort innan praktiken börjar nästa vecka!
Men det går trögt.. jag är lite trött idag..

Tog en paus och ringde Linda för att snacka av mig och vi pratade om allt mellan himel och jord! poff så hade 1 timma sprungit iväg.. herregud, det går fort när man har kul.. hihi.. jäkla kärringar och snacka en massa skit!

Nu ska jag ge alternativ medicin ett nytt försök, ska komma på vad boken anser är skillnaden mellan själ och sinne!
ge mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0