Mary Kay

Förra inlägget blev lite kort, haha.. hade lite brottom, men Micke kom smygandes och jag hann inte mer än att ställa mig upp från stolen och ta ett stort kliv från datan och börja vissla.. han förstod inte att jag hade suttit vid datan, neeerå!

Hur som hellst.

Mary Kay är skönhetsprodukter, rengöringskrämer, hudkrämer, smink, parfymer. Konsulten ger dig rådgivning om vilka produkter som är bäst för din hudtyp. Ger en liten skönhetsskola.
Det är ett lite dyrare märke men väldigt bra också.

Dom är störst i USA och näst störs i sverige. Och det säger väl en hel del.


mary kay

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du gillade det :) kommer gärna om du ska ha nån sån klass hemma, den läppprodukten förstörde mina läppar! :P blev helt torra och fnasiga och tog långt tid innan dom blev som förr. Men jag är redo att prova något annat! :D

2009-02-08 @ 21:50:15
URL: http://petraplutt.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag får ont i ögonen av mary kays sminkremover..alldeles svullen är jag morgonen efter jag andvänt den.. Andvänder den så klart inte mera.. o de ska vara bra för allergiker.. jag e inte ens allergisk mot nått :/

2009-02-09 @ 04:10:39
URL: http://terratess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0