Melodifestival

La flickorna i normal tid, strax innan 19. Linnea somnade som en stock, men Emilia verkade inte vara så trött. Hon låg och sjöng och pratade och pratade.. för att inte väcka lillsyrran, och för att hon skulle få bli lite tröttare tog jag upp henne igen. Så vi satt och åt lite ostbågar.. (mmm va gott det är med e:nr),, och mös! Hon orkade titta på första låten i melodifestivalen sen somnade hon.

Jag tyckte faktiskt att det var bra låtar som gick vidare till final. Emilias låt var så bra att jag till och med röstade! hihi.. jag som egentligen är värsta snålisen. Alcasar (stavas??) var också bra, man blev glad och ville dansa!

Men caroline af ugglas.. vad ska man säga? jag kan också stå och vråla sådär om jag vill. Och så är hon med i både andra chansen och den där jurygrejen! Som Micke sa : henne blir man aldrig av med!

Är superglad att det gick dåligt för Shirley.. ner med henne på jorden igen! HA


Kommentarer
Postat av: Maria

Hellu hellu, lite loppis tips:



Finns en i Knivsta precis vid deras järnvägsstation, den ska tydligen vara jätte bra, öppet måndag, torsdag o fredag (gör inte som jag och åk dit på en lördag= stängt!)Dom har allt!



Finns en uppe vid Eurostop, som Harvest församlingen driver, öppet onsdag 18-20, lördag 10-14. Där hade de några kökssoffor såg jag=)



Ska tydligen finnas en bra loppis i Väsby, man åker höger i första rondellen efter E4:an, sen kör man rakt på över järnvägsbron, i rondellen tar man höger och sedan höger igen var den muntliga vägbeskrivningen jag fick av en man när jag var på Eurostop loppisen..=)



Loppisar är helt unerbart, galet att köpa massor med saker för en 100 liksom=)=)

kram

2009-02-08 @ 08:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0