Min mormor

Jag hade fått ett sms om att jag hade lite böcker att hämta nere på coop, och eftersom orden "vänta" inte är bland mina favoriter så klädder jag på Linnea för att gå och hämta. Micke känner sig inte tillräckligt frisk för att ge sig ut på långpromenad.

När jag väl fått på Lillis kläderna och stod i ytterdörren möter jag min mormor som tänkte komma och hälsa på lite spontant. Eftersom jag gillar min mormor så fruktansvärt mycket så är det bara att klä av sig och sätta på lite kaffe. Hon fick skuldkänslor men det tyckte jag inte att hon skulle ha! Vill hellre ha henne på besök än några böcker som jag lika gärna kan hämta i morgon.

Micke håller på och dammsugar halva lägenheten och jag funderar på vad jag ska hitta på för att också var duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0