Morgonstund

Idag blir det inte så mycket bloggande, och inte i fortsättningen heller..
Anledningen till mitt superbloggande var att jag försökte ta mig in på aktivaste listan, men när jag skrivit typ 10 inlägg om dagen, och de som låg på listan fortfarande var samma personer (som för övrigt skrev 5-6 inlägg om dagen) så skickade jag ett frågamail om vad som gäller..

Fick till svar att det inte spelar någon roll hur mycket man skriver, utan dom går på vem som fått flest komentarer.. Jasså?! Okej, då kan dom ju döpa om listan till mest komenterade. .

Nu har jag iallafall gett upp och kommer bara uppdatera kanske 1 gång om dagen :)

Micke är och handlar frallor så jag ska sätta igång och duka frullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0