Oj oj

Kom hem nyss från skolan, och jag måste vara världens trögaste människa. Hade lektion i social omsorg och jag tycker att det är såå svårt! Vad är kommunalt och vad är landstingets ansvar.. får verkligen lusläsa boken och se om jag förstår bättre då. Vi har iallfall en bra lärare som förklarar ganska tydligt.

Fick åka med Diana hem, hon skulle bara in på coop och handla lite mat. Där fick jag en liten undervisning om ekologisk och krav-märkt mat. Mycket intressant måste jag säga.

Javisst pappa, KRAV- märkta bananer! hehe.. eller ekologiska.. får nog ta och forska lite i det där med krav och ekologiskt. För jag är helt lost där med. Kunskap ger makt och jag känner mig rätt mycket i underläga pågrund av min okunnskap om typ allt. hehe

Kommentarer
Postat av: Linda

Så där ska du inte säga Gumman!!!

Du är jäätebra på allt du tar för dig, sopa undan det där dåliga självförtroendet för det finns ingen anledning i världen att du har det!

Du är PERFEKT på alla sätt och VIS!

2009-02-06 @ 14:10:34
URL: http://jagstad.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0