OMG

Vilken dag säger jag bara..

För det första så blev det inte så mycket sömn inatt.. pluggade till 01 och gick sen och la mig, men Linnea min lilla sötnos vaknade 03:15 och var pigg!!!! Herregud unge det är ju mitt i natten!! Upp fixa välling, kommer tillbaka till sängen och då har Emilia vaknat och ropar efter välling hon med! Efter 1 ½ timme sover barnen igen och jag slocknar..

Linnea vaknade sen igen kl 6 och då var det bara kliva upp, det var den sömnen det!!

Lämnade på dagis, gick sådär idag, båda barnen var ledsna men det förstod man, dom var ju trötta!

Gick till min mormor och morfar och fick kaffe och bulla.. tack tack.. Sen traskade jag iväg till skolan..

Först hade vi Alternativ Medicin, så himla intressant! Fick prova på andingsövningar idag och det fungerar säkert.. skulle behöva lite mer sånt i mitt superstressade liv.. fan, jag är ju uppe i varv även när jag sover!

Sen var det dags för provet!!! Gick kanske inte som jag tänkt mig, för det jag lärt in kom inte med!!! Vi hade ju ändå ett prov på typ 15 kapitel, kan omöjligt lära mig allt som står där under bara några veckor.. så man fick typ gissa sig till vad som skulle komma med! BRA!!! Jaja.. kanske blir lagerråtta av mig med då...

MEN nu är det helg, och jag ska njuta för fulla muggar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0